Příprava regulace trvala 7 let. Dnes má nejlepší systém v Evropě, vše je 100% digitální. 57 % domácností vlastní auto. Většina vozidel parkuje v ulicích, proto město vnímá potřebu změnit veřejný prostor. Průměrná doba hledání volného parkovacího místa je 12 minut. Další fenomén je, že rezidenti (jeden ze tří) necestují vozidlem, aby nemuseli večer hledat volné parkovací stání (neriskovali, že bude jejich místo obsazené). Neexistují rezidenční zóny! Je vydáno 150 tisíc rezidenčních povolenek a 120 tisíc míst je pod parkovacími automaty. Rezidenti jsou zvýhodněni cenou a vše je řešeno digitálně (žádné „modré“ vodorovné dopravní značení).
Strategie je založena na zvýšení počtu parkovacích stání mimo ulice (tj. parkovací domy), tím naroste počet placených stání pro návštěvníky parkující na ulici. Na každých 100 parkovacích stání mimo ulice se zruší 33 parkovacích míst na ulici, vydá se 33 povolenek pro rezidenty, kteří čekají na povolení, a 33 parkovacích míst je určeno pro návštěvníky/byznys. Dalším cílem bylo snížit náklady na dohled o 50 %. A to vyžaduje 100 % digitalizaci, nikoli pouze parciální. Snížení provozních nákladů je založeno na povinném zadání registrační značky do parkovacího automatu, pouze elektronické platby (žádné mince), snížení počtu parkovacích automatů o třetinu, nasazení mobilní aplikace pro navigaci i platbu (více než 45 % plateb), žádné papírové povolenky (100 % digitálně). Dohled je proveden skrze kamerový systém automatického čtení registračních značek, umístěný na vozidlech městské policie (ANPR+GPS). Parkovací místa jsou lokalizována na digitální mapě, díky níž je systém plně automatizován. Přestupky jsou řešeny automaticky a zasílány poštou. Město není rozděleno na parkovací zóny, ale na cenová pásma podle pravidla čím blíže centru, tím je cena vyšší (v centru 5 eur/h). Plány do budoucna jsou v masivním nasazení systému automatického dohledu nad volnými parkovacími stáními v reálném čase (systém chytrého parkování) a otevření dat pro aplikace třetích stran.